Voor wie is White Label Google Ads geschikt?
Ben je benieuwd voor welke partijen een White Label Google Ads oplossing geschikt is?
Bekijk hieronder de uitgewerkte specialisten / bedrijven waar we mee samen werken.
Mis je specialisten of disciplines in dit rijtje? Laat het ons weten.
Veel website / webshopbouwers maken leveren met grote regelmaat mooie websites en webshops op. Aan een website zonder verkeer heeft de eindklant natuurlijk weinig. Daarnaast is het als websitebouwer zonde om een site op te leveren en er vervolgens niet structureel aan te blijven verdienen.
Twee van de meest voorkomende opties:
1. Websitebouwer levert de site op, schakelt ons in om rechtstreeks contact met de klant op te nemen. Dit kunnen we oppakken vanuit onze ‘White Label Google Ads‘ oplossing, maar ook als ‘SEA Partner op afstand‘
2. Websitebouwer lever de site op, gaat samen met de eindklant zitten om zijn / haar wensen te inventariseren, gaan dit samen met ons verder onderzoeken om tot een geschikt voorstel te komen. De websitebouwer sluit met de eindklant kort hoe de samenwerking er verder uit ziet en schakelt ons in voor het uitvoeren van de SEA activiteiten.
Conclusie: Voor websitebouwers = White Label Google Ads geschikt.
Veel online marketing bureau’s hebben focus op SEO, Branding, Social Media, Design of Webdevelopment. Het is natuurlijk fijn als je vragen krijgt over SEA / Google Ads van je bestaande klanten je deze kunt beantwoorden.
Veel partijen kiezen er voor om ons op afstand hun klanten te laten beheren, inhouse is ook mogelijk. Het belangrijkste is dat de eindklant een goede service krijgt.
Een van de voordelen van een White Label SEA oplossing is dat je geen nee meer hoeft te zeggen tegen klanten. We horen regelmatig opmerkingen als “ik wil alles onder één dak” of “het is vervelend om met drie verschillende partijen te moeten schakelen”.
Conclusie: Voor Online Marketing Bureau’s = White Label Google Ads geschikt.
Veel SEO-specialisten hebben klanten die graag het bezoekersaantal op hun website willen vergroten. Het is logisch om daar ook Google Ads campagnes bij te draaien. Dit levert de eindklant meer gekwalificeerde bezoekers op!
Voor de SEO-specialist heeft dit ook verschillende voordelen. Zo krijg je door het gebruik van SEA ook meer informatie over zoektermen die interessant zijn. Op deze zoektermen kan je vervolgens ook weer SEO-optimalisatie loslaten. Op deze manier krijg je een mooi samenspel tussen SEO & SEA met als uitkomst een tevreden eindklant.
Conclusie: Voor SEO-specialisten = White Label Google Ads geschikt.
Veel Social Media Marketeers leveren waardevolle leads aan. Dit kan voor allerlei soorten bedrijven. Dit gebeurd vaak middels het uitzenden naar een beoogde doelgroep, zeer specifiek vaak ook!
Naast dat je de doelgroep kan bereiken middels het uitzenden is er zeer waarschijnlijk ook een gedeelte van deze doelgroep al zelf op zoek. Daarnaast leidt uitzenden tot meer zoekverkeer. Het is natuurlijk zonde om niet of minder goed aanwezig te zijn als potentiële klanten naar je op zoek zijn en dus naar je concurrent gaan.
Dat is de reden dat we samenwerken met verschillende Social Media Marketeers in verschillende branches. Denk hierbij aan Social Media Marketeers voor rijscholen, sportscholen, financiële oplossingen, beauty en meer.
Conclusie: Voor Social Media Marketeers = White Label Google Adsgeschikt.
Designbureau’s die bijvoorbeeld mooie bannersets, banners en video’s maken hebben veel kwaliteit in huis, zijn creatief en leveren waardevolle content aan haar eindklanten. Veel van deze content gebruikt de eindklant voor displaymarketing, remarketing, video-ads en meer.
Voor designbureau’s is het dus een gemiste kans om de content op te leveren en hier verder niks mee te doen. Werk jij bij of heb je een designbureau en wil je graag je aanbod uitbreiden? Dan is het interessant om eens samen om tafel te gaan.
Conclusie: Voor Designbureau’s = White Label Google Ads geschikt.
We werken samen met verschillende offline marketeers met verschillende oplossingen. Denk hierbij aan TV / Radio reclame, bedrijven die advertentieruimte op billboards verhuren of redactionele stukken in kranten verkopen. Deze traditionele vorm van marketing zal nooit verdwijnen, maar de eindklanten van deze partijen hebben vaak interessante budgetten beschikbaar die deze óók inzetten op online marketing kanalen.
Om een steeds completer aanbod te krijgen is het verstandig om je ogen en oren hiervoor open te houden. Één van deze oplossing kan een samenwerking met OMKT zijn.
Conclusie: Voor Offline Marketeers = White Label Google Ads geschikt.
In een complete Online Marketing Strategie mag Google Ads niet ontbreken. Met Google Ads kan je namelijk personen bereiken die naar je op zoek zijn, eerdere websitebezoekers verleiden terug te keren naar je website, banners tonen aan een beoogde doelgroep, je doelgroep overtuigen middels video-advertenties en op deze manier je naamsbekendheid, online verkeer of leadgeneratie een boost geven.
We hoeven aan de echte Online Marketing Strategen weinig uitleg te geven over het nut van SEA / Google Ads en ontvangen steeds vaker leads van deze partijen.
Conclusie: Voor Online Marketing Strategisten = White Label Google Ads geschikt.
Veel Business Coaches hebben klanten die het doel hebben om hun business te laten groeien in aantallen. Denk hierbij aan het binnenhalen van kwalitatieve leads, directe verkopen of het vullen van hun e-maillijst. Een van de mogelijkheden om dit te realiseren is het inzetten van Google Ads. De meeste eindklanten en de meeste businesscoaches kunnen dit niet zelf. Vandaar dat wij natuurlijk graag met businesscoaches samenwerken!
Conclusie: Voor Business Coaches = White Label Google Ads geschikt.
Salesbedrijven en callcenters beschikken vaak over erg goede verkopers. Veel cliënten van salesbedrijven / callcenters betalen een eenmalige vergoeding voor het aanbrengen van klanten. Dit zorgt er voor dat er iedere dag opnieuw gepresteerd en verkocht moet worden.
Salesbedrijven / callcenters die Google Ads aanbieden op een eerlijke en doordachte manier creëren op deze manier een maandelijkse stroom van inkomsten in plaats van steeds eenmalige vergoedingen. Het is belangrijk dat er goede en betrouwbare adviseurs werken. We werken niet met bedrijven waar onrealistische gouden bergen aan zijn beloofd.
Conclusie: voor salesbedrijven en callcenters = White Label Google Ads geschikt, mits netjes en eerlijk gekocht.
Hier werken we niet mee samen.
Conclusie: voor Dodgy Verkopers = White Label Google Ads niet geschikt